Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb – Michaela Králová
Michaela Králová
Bakalářská práce
Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb
Anotace:
V mé bakalářské práci zabývající se tématem „Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb“ jsem se zaměřila na problematiku tvorby marketingového plánu a marketingového plánování v konkrétním podniku, jehož primární činností je poskytování služeb na realitním trhu. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části se zaměřuji především na teoriimarketingu, jeho …víceAbstract:
In my bachelor thesis „ Marketing plan creation for the company providing services“ I have been dealing with the question of marketing plan creation as well as marketing planning in realcompany providing services on the estate market.My bacheloer thesis is devided in two parts. The first part is being focused on the marketingtheory - the hole structure and theory of marketing planning. In this part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/k1yosp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2015
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLOVÁ, Michaela. \textit{Tvorba marketingového plánu pro podnik se zaměřením na poskytování služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Masarykův ústav vyšších studií. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/k1yosp/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykův ústav vyšších studiíČeské vysoké učení technické v Praze
Masarykův ústav vyšších studiíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Communication campaign of the firm
Afsan Bin Alam