Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech – Ing. Anastasiya Khovanska
Ing. Anastasiya Khovanska
Bakalářská práce
Postavení Product Placement v produkci filmu a TV pořadech
Position Product Placement in the production of movies and TV shows
Anotace:
Cílem bakalářské práce je využití jedné z forem marketingové komunikace- product placement v audiovizuálních dílech – film, TV pořady. Efektivita jeho použití. Jeho význam při financovaní filmu, jeho výhodnost pro produkční společnost, a pro společnost umísťující svůj produkt do audiovizuálního díla. Rozebereme zákonné popdmínky pro využití product placementu i zahraniční zkušenosti využívání product …víceAbstract:
The goal of this Bachelor paper is one of the marketing communication form- product placement in mass media: films and TV shows. Effectiveness of it is use. Which role it play in the financing of the film, how much is beneficial for production companies and for companies that place their products in media. Consider the laws for using product placement and foreign experience of it is in films and TV …víceKlíčová slova
Skrytá reklama product placement marketingová komunikace public relations cross promotion kinomerchandising talent relations média marketingový mix marketingový PR psychologie audiovizuální díly sociálně komunikativní technologie legislativa sponzoring film TV pořady „Trosečník“ FedEx. Implicit advertising marketing communication marketing mix PR marketing psychology audiovisual works social communication technologies legislation sponsorship TV show "Castaway" FedEx.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b1vmy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Slavomír Paravičiny
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users
Anastasia Kolesnikova -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská