Ing. Jitka Benešová
Master's thesis
Komunikační mix firmy SUPERSTAV
Communication mix of the firm SUPERSTAV
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v podniku. První část je věnována vymezení základních pojmů marketingového mixu, popisuje všechny složky komunikačního mixu a jejich formy. V další části se zaměřuje na tvorbu návrhu komunikačního mixu firmy SUPERSTAV a návrhu strategického řízení této firmy.Abstract:
This thesis is intent on communication and its role in company. The first part is addict to delimination basic ideas of marketing mix, it describes all components of communication mix and their forms. The next part is addict to creation proposal of communication mix of firm SUPERSTAV and propsal of strategic management of this firm.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2009
- Supervisor: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Benešová, Jitka. Komunikační mix firmy SUPERSTAV. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economic Policy and Administration / Economics of Public Sector
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Adam Kabyl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
Natálie Mayahová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Michaela Drdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová