Bc. Radek Nedvěd

Bachelor's thesis

Marketing a propagace měst a obcí

Marketing and promotion of cities and municipalities
Abstract:
Anotace: V bakalářské práci, v její teoretické části budou vygenerovány základní definice marketingu, městského marketingu a marketingové komunikace spojené s hlubším rozborem jejich vybraných částí.Bude zde charakterizována obec a její funkce. Pozornost bude věnována marketingovému plánování a marketingové strategii, jež jsou přímo závislé na efektivním využití nástrojů marketingové komunikace a komunikačního …more
Abstract:
Abstract: In theoretical part, it´ll create a basic definition of marketing, urban marketing and marketing communications, associated with a deeper analysis of selected parts. There´ll be characterized the municipality and its functions. Attention will be paid to marketing planning and marketing strategies, which are directly dependent to the effective use of marketing communication tools and communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 8. 2011
  • Supervisor: Ing. Pavel Klička
  • Reader: Ing. Miloslav Vaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní