Bc. Radek Nedvěd
Bachelor's thesis
Marketing a propagace měst a obcí
Marketing and promotion of cities and municipalities
Abstract:
Anotace: V bakalářské práci, v její teoretické části budou vygenerovány základní definice marketingu, městského marketingu a marketingové komunikace spojené s hlubším rozborem jejich vybraných částí.Bude zde charakterizována obec a její funkce. Pozornost bude věnována marketingovému plánování a marketingové strategii, jež jsou přímo závislé na efektivním využití nástrojů marketingové komunikace a komunikačního …moreAbstract:
Abstract: In theoretical part, it´ll create a basic definition of marketing, urban marketing and marketing communications, associated with a deeper analysis of selected parts. There´ll be characterized the municipality and its functions. Attention will be paid to marketing planning and marketing strategies, which are directly dependent to the effective use of marketing communication tools and communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 7. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uyyy0/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 8. 2011
- Supervisor: Ing. Pavel Klička
- Reader: Ing. Miloslav Vaňák
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová