Problematika domácích úkolů ve výuce elementárního čtení a psaní – Mgr. Viktorie Malantová
Mgr. Viktorie Malantová
Master's thesis
Problematika domácích úkolů ve výuce elementárního čtení a psaní
The Issue of Homework in Teaching Elementary Reading and Writing
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá problematikou domácích úkolů, především ve výuce elementárního čtení a psaní. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o vzdělávání na 1. stupni ZŠ, popisuje strukturu výchovně-vzdělávacího procesu, v rámci kterého vymezí domácí úkoly jako metodu a formu výuky. Také obsahuje kapitolu o výuce čtení a psaní na základní škole. Cílem práce je zjistit, jaký názor na problematiku …viacAbstract:
The diploma thesis deals the issue of homework, especially using homework in teaching elementary reading and writing. The theoretical part summarizes the current knowledge about educating at elementary schools, it describes the structure of the educational process and defines homework as a teaching method and form. A chapter about teaching reading and writing at elementary schools is also included …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cy57w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedúci: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Reedukace potíží při čtení ve 3. ročníku základní školy
Petr Hynčica -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metody a formy práce využívané ve výuce čtení a psaní v první a druhé třídě základní školy.
Petra HADRAVOVÁ -
Didaktické hry a pomůcky ve výuce elementárního čtení a psaní u žáků se specifickými poruchami učení
Jana Šustáčková