Analýza předpokladů organizačního zabezpečení Mistrovství světa juniorů ve sjezdu na divoké vodě 2011 – Petra SLOVÁKOVÁ
Petra SLOVÁKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza předpokladů organizačního zabezpečení Mistrovství světa juniorů ve sjezdu na divoké vodě 2011
Analysis of the organizational security assumptions Junior World Championships Wildwater 2011.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zkoumáním teoretických poznatků marketingu a managementu sportu. Z analýzy získaných informací a následné aplikace na konkrétní činnost byl vytvořen organizační manuál. Tento manuál bude použit organizačním týmem MSJ 2011. V budoucnu by měl posloužit při organizaci akcí obdobného charakteru.Abstract:
This thesis examines the theoretical knowledge of marketing and sports management. An analysis of information and the subsequent application to a specific activity has created an organizational manual. This manual will be used for the organization of team MSJ 2011 in the future and should serve as a guide for the organization of events with a similar nature.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2010
Identifikátor:
145586
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2011
- Vedoucí: RNDr. Jiří Kratochvíl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLOVÁKOVÁ, Petra. \textit{Analýza předpokladů organizačního zabezpečení Mistrovství světa juniorů ve sjezdu na divoké vodě 2011}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/k422u6/.
Jak správně citovat práci
SLOVÁKOVÁ, Petra. Analýza předpokladů organizačního zabezpečení Mistrovství světa juniorů ve sjezdu na divoké vodě 2011. Olomouc, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 16. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a management nákupních center v České republice (případová studie vybraných center)
Adéla Zemánková -
Marketing a management v esportu
Petr Tomek -
Marketing a management měst a obcí
Michaela Panenková -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Management a marketing boxerských klubů Severomoravské oblasti
Nika Tótová -
Marketing a management taneční školy - skupiny
Kateřina Valentová -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Název
Vložil
Vloženo
Práva