Analýza distribuce vybraného produktu při vstupu na nový trh – Markéta Kučerová
Markéta Kučerová
Bakalářská práce
Analýza distribuce vybraného produktu při vstupu na nový trh
Distribution Analysis of the Selected Product for Entering a New Market
Anotace:
Daná bakalářská práce má za cíl, na základě možných forem vstupu na zahraniční trh, doporučit či nedoporučit vstup firmě na zahraniční trh. V dílčí teoretické části jsou popsány možné teoretické formy vstupu na zahraniční trh a jejich možné potencionální využití, včetně rizik. Praktická část zahrnuje popis společnosti Dřevovýroba TOPA, s.r.o. a její SWOT analýzu. Poté jsou představeny různé marketingové …víceAbstract:
On the basis of possible entry forms to the foreign market, this bachelor thesis attempts to suggest and recommend that the company either enters or does not enter the foreign market. The theoretical part describes likely theoretical forms of entry to the foreign market and their potential application, including the risks. The practical part focuses on the description of the company Dřevovýroba TOPA …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kučerová, Markéta. Analýza distribuce vybraného produktu při vstupu na nový trh. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management mezinárodního obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Martin Staněk -
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
Petr Odstrčil -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Dominika Šrámková -
Marketingová strategie pro vstup na zahraniční trh s inovovaným výrobkem
Silvie Šťastná -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie podniku při vstupu na zahraniční trh
Arina Dremlyukh
Název
Vložil
Vloženo
Práva