Bc. Claudia Žitňáková

Bakalářská práce

Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu

Influencing consumer behaviour in the hotel and gastronomic industry
Abstract:
The final work presents ways to affect costumer behavior in hotel and gastronomy and its aim was to analyze consumer behavior of the Czech population in the selection of accommodation and gastronomic facilities. The theoretical part explains the essential concepts and important knowledge about influencing the behavior of the consumer, key factors and the latest marketing trends which will be subsequently …více
Abstract:
Záverečná práca prezentuje spôsoby ovplyvňovania chovania spotrebiteľa v hotelierstve a gastronómii a jej cieľom bola analýza spotrebného chovania obyvateľov Českej republiky pri výbere ubytovacieho a gastronomického zariadenia. V teoretickej časti sú vysvetlené podstatné pojmy a dôležité znalosti ohľadne ovplyvňovania správania spotrebiteľa, kľúčové faktory a najnovšie trendy marketingu, ktoré budú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2018
Identifikátor: https://is.vsh.cz/th/udcds/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2019
  • Vedoucí: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Štěpán Chalupa

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze