Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu – Bc. Claudia Žitňáková
Bc. Claudia Žitňáková
Bachelor's thesis
Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu
Influencing consumer behaviour in the hotel and gastronomic industry
Abstract:
The final work presents ways to affect costumer behavior in hotel and gastronomy and its aim was to analyze consumer behavior of the Czech population in the selection of accommodation and gastronomic facilities. The theoretical part explains the essential concepts and important knowledge about influencing the behavior of the consumer, key factors and the latest marketing trends which will be subsequently …viacAbstract:
Záverečná práca prezentuje spôsoby ovplyvňovania chovania spotrebiteľa v hotelierstve a gastronómii a jej cieľom bola analýza spotrebného chovania obyvateľov Českej republiky pri výbere ubytovacieho a gastronomického zariadenia. V teoretickej časti sú vysvetlené podstatné pojmy a dôležité znalosti ohľadne ovplyvňovania správania spotrebiteľa, kľúčové faktory a najnovšie trendy marketingu, ktoré budú …viacKľúčové slová
hotel marketing ovplyvňovanie podnik reštaurácia spotrebiteľ company consumer influencing restaurant
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2018
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/udcds/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2019
- Vedúci: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.
- Oponent: Ing. Štěpán Chalupa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽITŇÁKOVÁ, Claudia. \textit{Ovlivňování chování spotřebitele v hotelovém a gastronomickém průmyslu}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/k4q0av/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Financial Report Analysis for a Hotel Business in Nigeria. Case Study: Ikeja Hotel PLC.
Emmanuel Nnabuife Okocha -
Environment of the Hotel Industry in Ghana and its Implications to Hotel strategies
Agnes Akoto Okoe -
Analýza a zhodnocení marketingové strategie Stages Hotelu Prague, A Tribute Portfolio Hotel
Nicola Pospíšilová -
Employee development at hotel industry: Case Study of airport hotel
Olga Shevchenko -
Sociocultural aspects of the business culture in the hotel industry
Anna Andreeva -
Vplyv pandémie Covid-19 na hotel Chateau Gbeľany ****
Halamová Halamová -
VÝVOJ A INOVACE CESTOVNÍHO RUCHU V OLOMOUCKÉM KRAJI SE ZAMĚŘENÍM NA
Martin Báňa -
Košer turismus a jeho unikátní produkt Kosher Hotel KING DAVID Prague
Hana Stoličková