Analýza trhu a marketingový plán vybranej firmy – Bc. Zsolt Molnár
Bc. Zsolt Molnár
Bakalářská práce
Analýza trhu a marketingový plán vybranej firmy
Analysis of the Market and Marketing Plan of Selected Company
Abstract:
The bachelor thesis provides a brief overview of the market segment of logistics through its analization in Czech Republic and it also analyzes the position of the company LINE – Molnár s.r.o. on the Slovak market of logistics. The work is devided into two main parts the theoretical and practical part which are further devided into some chapters. The work contains explanations of some basic theoretical …víceAbstract:
Predložená bakalárska práca poskytne stručný prehľad trhového segmentu logistiky prostredníctvom jej analýzy v Českej republike a tiež analyzuje postavenie firmy LINE – Molnár s.r.o. na slovenskom trhu logistických služieb. Práca je rozdelená na dve hlavné časti na teoretickú a praktickú časť, ktoré sú ďalej delené do niekoľkých kapitol. Práca obsahuje vysvetlenie základných teoretických pojmov a na …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2014
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/meh7r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: Ing. Eva Rathousová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management malého a středního podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Interní marketing jako nástroj pro efektivní fungování podniků
Ľudmila Režuchová -
Marketingový výskum spokojnosti klientov vo vybranej banke
Matej Petrinec -
Buddy System Zlin: A Social Media Marketing Analysis
Mária Antalová -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková