Srovnání podmínek pro podnikání malých a středních firem v ČR a Rusku – Bc. Julia Kureneva
Bc. Julia Kureneva
Diplomová práce
Srovnání podmínek pro podnikání malých a středních firem v ČR a Rusku
Comparation of conditions for SME in CZ and Russia
Anotace:
Cílem diplomová práce je srovnání současného stavu podnikání právnických osob, resp. malých a středních podniků v České republice a v Ruské federaci. Podmínky pro podnikání jsou hodnoceny zejména podle regulačních podmínek a jejích dopadů na podnikání. Struktura studie je záložna na teoretické charakteristice vybraných podmínek podnikání, jako hlavní analytický nástroj pro účely práče byla zvolena …víceAbstract:
The thesis aims to compare the current state of enterprise of legal persons, respectively small and medium-sized enterprises (SME) in the Czech Republic and Russian Federation. Business conditions are evaluated mainly by regulatory conditions and its impact on business. Structure of the study is based on the theoretical characteristics of selected business conditions, for the purpose of this work as …víceKlíčová slova
Podnikání fyzických osob malé a střední podniky podnikatel Česká Republika Ruská Federace podpora podnikání podmínky podnikání PEST analýza personal entity enterprise small and Medium Enterprises businessman Czech Republic Russian Federation business support enterprise conditions PEST analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l7vc4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Jiří Amler
- Oponent: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria