Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga – Bc. Kristýna Žilková
Bc. Kristýna Žilková
Bachelor's thesis
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Inclusive education at primary school from the perspective of assistants of teachers
Abstract:
Tato bakalářská diplomová práce se zabývá inkluzivním vzděláváním na základní škole a pracovní pozicí asistenta pedagoga s ním spojenou. Práce je teoreticko-empirická a jedná se o kvalitativní výzkum. Cílem práce je zjistit dobrou praxi a slabá místa práce asistenta pedagoga. Teoretická část práce se zaměřuje na rovné příležitosti ve vzdělávání, historii a koncept inkluzivního vzdělávání, žáky se speciálními …moreAbstract:
This bachelor’s thesis focuses on inclusive education in a primary school and on a job position of a teacher's assistant connected with it. The thesis is theoretical-empirical and it is in a form of a qualitative research. The aim of this thesis is to find out a good praxis and weaknesses of teacher's assistant's work. The theoretical part of the thesis is focused on equal opportunities in education …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ohtds/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2020
- Supervisor: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D.
- Reader: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Education / Social Education and Counselling
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ