Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti – Barbora Vojtěchová
Barbora Vojtěchová
Diplomová práce
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
Online marketing and e-commerce in selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá velmi aktuálním tématem online marketingu a e-commerce ve vybrané společnosti. Autor si klade za cíl definovat, jaké nástroje má firma úspěšně a efektivně fungující v této oblasti mít a aktivně je využívat. Na příkladu konkrétní firmy poté byly představeny a analyzovány tyto prvky. K tomu bylo využito jednak interních dat dané společnosti, jednak byl proveden vlastní …víceAbstract:
The focus of this master thesis is in the currently highly considered topic of online marketing and e-commerce. The author is trying to define main tools a company needs to succsesfully and effectively drive these. Based on the example of an existing company these tools were then introduced and discribed. To support this, internal data of the described company were used, as well as respective research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/74991
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2018
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Andrea Kůstková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/74991
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Linda Valešová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketing a komunikace firmy Gass-eko
Dominik Tofel -
Online marketing zaměřený na věkovou skupinu 50+.
Miroslav Solařík -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová -
Predicting e-commerce website performance using user behaviour
Martin Rozprým -
Vývoj hypermedia aplikace pro e-commerce
Tobiáš Tláskal -
Využití mobilního webu v oblasti e-commerce
Tereza Peukertová