Cloud computing v sektoru malých a středních podniků – Almira Aytekova
Almira Aytekova
Bakalářská práce
Cloud computing v sektoru malých a středních podniků
Cloud computing in the sector of small and medium sized enterprises.
Anotace:
Práce je věnována moderním informačním technologiím – cloud computingu, a to zejména z pohledu malých a středních podniků, protože cloud computing může být jedním z nejúčinnějších způsobů využití ICT služeb pro tento sektor. Cílem práce je v úvodní teoretické části se seznámit s klíčovými prvky cloud computingu, které odpovídají na nejčastější otázky související s touto technologií, zejména s existencí …víceAbstract:
The work is dedicated to modern information technologies - cloud computing, especially from the point of view of small and medium enterprises, as cloud computing can be one of the most efficient ways of using ICT services for this sector. The aim of the thesis is familiarization with the key elements of cloud computing, which correspond to the most frequent questions related to this technology, especially …víceKlíčová slova
cloud computing analýza saas google microsoft malé a střední podniky g suite office 365
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík
Název
Vložil
Vloženo
Práva