Marketingová strategie společnosti Komerční banka – Marek Zouzal
Marek Zouzal
Master's thesis
Marketingová strategie společnosti Komerční banka
Marketing Strategy of the Komerční banka Company
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na tématiku marketingu a marketingové strategie. Cílem práce je vytvoření návrhu a doporučení v rámci marketingové strategie společnosti Komerční banka, a. s. za účelem akvizice nových zákazníků. Komerční banka je jednou z největších bank v ČR s dlouholetou tradicí. Teoretická část práce definuje pojem marketing a popisuje situační analýzy marketingové strategie. V empirické …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the topic of marketing and marketing strategy. The aim of the thesis is to create suggestions and recommendations within the marketing strategy of Komerční banka, a. s. in order to acquire new customers. Komerční banka is one of the largest banks in the Czech Republic with a long history. The theoretical part of the thesis defines the concept of marketing and describes …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
- Reader: Marta Nováková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZOUZAL, Marek. \textit{Marketingová strategie společnosti Komerční banka}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/k5iu2l/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
A Marketing Mix of a Selected Company
Jiří Boček -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Evaluation of Marketing Mix in a selected company
Jan Langmaier -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
A Marketing Mix of a Selected Company
Daniela Drábková -
A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Vojtěch Doležal -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights