Bc. Linh Giang Phamová

Master's thesis

Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.

Implementation of Market Segments into CRM System of OEZ s.r.o. Company
Abstract:
Diplomová práce Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. reflektuje běžnou praxi marketingových oddělení ve středních i velkých firmách. Zaměřuje se na kombinaci dvou důležitých marketingových nástrojů, které slouží k bližšímu poznání našich zákazníků a zároveň k vytvoření hodnotných vztahů s nimi - metodu segmentace trhu a informační technologii zaměřenou na řízení vztahů …more
Abstract:
Thesis The process of implementing customer segments into the CRM system of OEZ com-pany reflects the common practice of marketing departments in medium and large compa-nies. It focuses on a combination of two important marketing tools which are used for buil-ding strong ties with our customers and also create valuable relationships with them - the method of market segmentation and information technology …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Phamová, Linh Giang. Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe