Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. – Bc. Linh Giang Phamová
Bc. Linh Giang Phamová
Master's thesis
Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.
Implementation of Market Segments into CRM System of OEZ s.r.o. Company
Abstract:
Diplomová práce Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o. reflektuje běžnou praxi marketingových oddělení ve středních i velkých firmách. Zaměřuje se na kombinaci dvou důležitých marketingových nástrojů, které slouží k bližšímu poznání našich zákazníků a zároveň k vytvoření hodnotných vztahů s nimi - metodu segmentace trhu a informační technologii zaměřenou na řízení vztahů …moreAbstract:
Thesis The process of implementing customer segments into the CRM system of OEZ com-pany reflects the common practice of marketing departments in medium and large compa-nies. It focuses on a combination of two important marketing tools which are used for buil-ding strong ties with our customers and also create valuable relationships with them - the method of market segmentation and information technology …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2020
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PHAMOVÁ, Linh Giang. \textit{Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/k5rg4d/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Phamová, Linh Giang. Implementace zákaznických segmentů do CRM systému firmy OEZ s.r.o.. Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane