Psychologické aspekty identity na sociálních sítích a self-brand u mladých dospělých – Aneta Koudelová
Aneta Koudelová
Master's thesis
Psychologické aspekty identity na sociálních sítích a self-brand u mladých dospělých
Psychological aspects of young adults' online social media identity and self-brand
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá psychologickými aspekty online identity na sociální síti Instagram u mladých dospělých žen, které se částečně živí jako influencerky a zároveň si tak v online prostoru budují svým vlivem osobní značku. Cílem práce je přiblížit individuální zkušenosti těchto mladých dospělých žen s vnímáním své online identity v prostoru sociální sítě Instagram i vnímání případných odlišností …viacAbstract:
This Master´s Thesis examines the psychological aspects of the online identity of young adult women, who are making a part-time living as influencers on the Instagram social platform, while building a personal brand through their presence on social media. The purpose of this thesis is to focus on the personal experiences of these young women with the perception of their own online identity on Instagram …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87913
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 9. 2022
- Vedúci: Pavlína Honsová
- Oponent: Filip Keresteš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87913
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček -
Sociální sítě jako fenomén sebeprezentace (zaměření na sociální síť Instagram)
Veronika Jedlánková -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Utváření identity v kyberprostoru na příkladu sociální sítě Instagram
Táňa Breczková