Jiří Poisel
Bakalářská práce
Věrnostní program IKEA Family
IKEA Family loyalty program
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat typického uživatele věrnostního programu IKEA Family, spokojenost uživatelů s tímto programem a faktory ovlivňující zájem o využití tohoto věrnostního programu, a následně na základě jeho srovnání s konkurencí formulovat doporučení na zlepšení. Bakalářská práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy podpora …víceAbstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to identify a typical user of the IKEA Family loyalty program, user satisfaction with this program and factors influencing the interest in using this loyalty program, and then formulate recommendations for improvement based on the comparison with competition. The bachelor's thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85710
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis
Kateřina SCHWARZEROVÁ -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong