Jiří Poisel
Bachelor's thesis
Věrnostní program IKEA Family
IKEA Family loyalty program
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je identifikovat typického uživatele věrnostního programu IKEA Family, spokojenost uživatelů s tímto programem a faktory ovlivňující zájem o využití tohoto věrnostního programu, a následně na základě jeho srovnání s konkurencí formulovat doporučení na zlepšení. Bakalářská práce je tvořena dvěma částmi, teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy podpora …moreAbstract:
The purpose of this bachelor's thesis is to identify a typical user of the IKEA Family loyalty program, user satisfaction with this program and factors influencing the interest in using this loyalty program, and then formulate recommendations for improvement based on the comparison with competition. The bachelor's thesis consists of two parts, theoretical and practical. The theoretical part explains …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85710
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2022
- Supervisor: Jitka Volfová
- Reader: Kamila Matysová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85710
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Zákaznická spokojenost ve firmě RUMBURK KELLY s. r. o.
David Šafr -
Zákaznická spokojenost v online nakupování
Rosalie Ovesná -
Postoj zákazníků a zákaznická spokojenost s luxusními hotely ve Vietnamu
Thi Nga Vo -
The topic of customer satisfaction in English and Czech press - content and linguistic analysis
Kateřina SCHWARZEROVÁ -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong