Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci – Ing. Kateřina Pěničková
Ing. Kateřina Pěničková
Bakalářská práce
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Use of Product placement in integrated marketing communications
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití product placementu v integrované marketingové komunikaci. Product placement už delší dobu není vnímán jako skrytá reklama, naopak se mu podařilo získat pevné postavení v rámci integrované marketingové komunikace, kde představuje prostředek, který je schopen doručit cílové skupině sdělení nenásilnou a pohodlnou cestou. Práce se zabývá základní problematikou týkající …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis is the use of product placement in integrated marketing communications. Product placement is not perceived as surreptitious advertising for a longer period of time. On the contrary, it managed to gain a strong position in the integrated marketing communications, where represents a tool which is able to deliver a message to the target group by effortless and comfortable …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pxfi4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček