Ing. Kateřina Pěničková

Bakalářská práce

Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci

Use of Product placement in integrated marketing communications
Anotace:
Tématem bakalářské práce je využití product placementu v integrované marketingové komunikaci. Product placement už delší dobu není vnímán jako skrytá reklama, naopak se mu podařilo získat pevné postavení v rámci integrované marketingové komunikace, kde představuje prostředek, který je schopen doručit cílové skupině sdělení nenásilnou a pohodlnou cestou. Práce se zabývá základní problematikou týkající …více
Abstract:
The theme of the bachelor thesis is the use of product placement in integrated marketing communications. Product placement is not perceived as surreptitious advertising for a longer period of time. On the contrary, it managed to gain a strong position in the integrated marketing communications, where represents a tool which is able to deliver a message to the target group by effortless and comfortable …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: prof. MgA. Jiří Svoboda
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní