Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky – Bc. Tereza Popelková
Bc. Tereza Popelková
Bakalářská práce
Nové nástroje komunikace uplatňované v procesu řízení vztahů se zákazníky
New methods of communication utilized in the process of customer relationship management
Anotace:
Bakalářská práce se v první části zabývá marketingovou komunikací, popisuje její nové formy a celou problematiku propojuje s řízením vztahů se zákazníky. Teoretická východiska aplikuje na zvolený subjekt, kterým je firma La Lorraine. Jedním z hlavních cílů bakalářské práce je zjištění implementace řízení vztahů se zákazníky a stav marketingové komunikace firmy La Lorraine. Práce na základě výsledků …víceAbstract:
Bachelor thesis in the first part, deals with marketing communications, describes its new forms and the whole issue is connected with the customer relationship management. Theoretical solutions applied to the chosen subject, which the company La Lorraine. One of the main objectives of this thesis is to determine the implementation of customer relationship management and state marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nzu43/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane