Lucie ADAMCOVÁ

Bachelor's thesis

Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní

Efficiency of anti-tobacco marketing campaigns
Abstract:
Práce se zabývá efektivitou protikuřáckých marketingových kampaní v České republice, konkrétně varovnými nápisy na obalech tabákových výrobků. K tomuto cíli bylo využito vlastní dotazníkové šetření, které prokázalo, že tyto nápisy nejsou efektivní, jelikož téměř nikoho neodrazují od kouření. Možným přínosem v této problematice by mohly být fotografie následků kouření na zdraví člověka umístěné na obalech …more
Abstract:
This work focuses on efficiency of anti-tobacco marketing campaings in the Czech Republic, specifically on warning signs on tobacco packaging. Own survey was used to determine the efficiency. It proves that these signs are inefficient, because they don´t discourage almost no one from smoking. Photographs of the consequences of smoking placed on the packaging of tobacco products could bring possible …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ADAMCOVÁ, Lucie. Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing