Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní – Lucie ADAMCOVÁ
Lucie ADAMCOVÁ
Bachelor's thesis
Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní
Efficiency of anti-tobacco marketing campaigns
Abstract:
Práce se zabývá efektivitou protikuřáckých marketingových kampaní v České republice, konkrétně varovnými nápisy na obalech tabákových výrobků. K tomuto cíli bylo využito vlastní dotazníkové šetření, které prokázalo, že tyto nápisy nejsou efektivní, jelikož téměř nikoho neodrazují od kouření. Možným přínosem v této problematice by mohly být fotografie následků kouření na zdraví člověka umístěné na obalech …moreAbstract:
This work focuses on efficiency of anti-tobacco marketing campaings in the Czech Republic, specifically on warning signs on tobacco packaging. Own survey was used to determine the efficiency. It proves that these signs are inefficient, because they don´t discourage almost no one from smoking. Photographs of the consequences of smoking placed on the packaging of tobacco products could bring possible …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 3. 2013
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Miroslav Barták, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMCOVÁ, Lucie. \textit{Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2013. Available from: https://theses.cz/id/k8byke/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ADAMCOVÁ, Lucie. Efektivita protikuřáckých marketingových kampaní. Ústí nad Labem, 2013. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Patologické jevy ve společnosti a sociální marketing
Lenka Opálková -
Guerilla marketing - analysis of a practical example
Magda Zaoralová -
Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
Adam Mlýnek -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaňě
Radim Vaňous -
Sociální reklama se zaměřením na protikuřácké kampaně
Andrea Vrbecká -
Sociální reklmana se zaměřením na protikuřácké kampaně
Marcela Koudelková -
Analýza sociálně marketingových kampaní v ČR
Eva Slováčková -
Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů
Václav CHVOJKA