Využití nástrojů marketingového mixu v hotelnictví – Zuzana Karcagiová
Zuzana Karcagiová
Bachelor's thesis
Využití nástrojů marketingového mixu v hotelnictví
Using of marketing mix in hospitality
Abstract:
This bachelor´s thesis is focused on analysis of marketing mix tools in an existing hotel, the Motel One Prague. The thesis research will result in either confirmation or dissaproval of underlying hypothesis. The bachelor´s thesis is structured into three main sections, while every section focuses on particular content. The theoretical part describes findings, analytical sections focuses on research …viacAbstract:
Táto bakalárska práca je zameraná na analýzu nástrojov marketingového mixu existujúceho hotela. Konkrétne ide o hotel Motel One Prague, ktorý je v Prahe novým hotelom. V práci je vykonaný prieskum, ktorý môže vyvrátiť, alebo potvrdiť stanovenú hypotézu. Práca je rozdelená do troch veľkých kapitol, pričom každá má iný obsah. Teoretická časť opisuje odborné poznatky, v analytickej časti je robený výskum …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2017
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/14799/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2017
- Vedúci: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Eliška Smotlachová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KARCAGIOVÁ, Zuzana. \textit{Využití nástrojů marketingového mixu v hotelnictví}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/k96eet/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management (Study in Czech)
Práce na příbuzné téma
-
Internet Marketing
Martina Polková -
Marketing a marketingová stratégia strednej školy
Andrea Andrejčáková -
Marketingová strategia vybraného podniku
Tomáš Kovačovič -
Strategický marketing ako významný faktor úspešnosti podniku
Iveta Morihlatková -
Designing an Online and Offline Marketing Strategies for Stolen Money Music Group
Andrej Mičaň -
Direct Marketing of the Selected Company
Katarína Valentová -
Designing Online and Offline Marketing Strategies for the Stolen Money Band
Andrej Mičaň -
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak