Vizuální styl firmy Mosquito a design wake parku – BcA. Patrik SCHWACH
BcA. Patrik SCHWACH
Diplomová práce
Vizuální styl firmy Mosquito a design wake parku
Visual Style of Mosquito Company and Design of Wake Park
Anotace:
Tato diplomová práce v teoretické části pojednává o problematice reklamy, marketingu, jednotného vizuálního stylu a rozboru značky v marketingu. V této části práce je také analýza současných trendů vodních sportovních areálů, pro pochopení dané problematiky. Praktická část se zabývá návrhem logotypu společnosti a jejími aplikacemi. Obsahem této části práce je návrh Cable Wake Parku, který je v souladu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the problems of the advertising, the marketing, the corporate visual style and the analysis of the brand marketing in the theoretical part. For an explanation of the given problems of the analysis of the current trends in a water sports area is also included of the theoretical part. The practical part deals with the design of the logotype of the Mosquito company and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SCHWACH, Patrik. Vizuální styl firmy Mosquito a design wake parku. Uherské Hradiště, 2012. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimedia a design - 3D design
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc