Hodnocení prvků manažerské komunikace – Mgr. Lenka Štrimpflová, MBA
Mgr. Lenka Štrimpflová, MBA
Master's thesis
Hodnocení prvků manažerské komunikace
Evaluation of manager communication elements
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Hodnocení prvků manažerské komunikace“ se skládá z teoretické a empirické části. Teoretická část, která je členěna do tří hlavních kapitol, vymezuje především základní pojmy, které jsou úzce spojeny s problematikou managementu, komunikace a komunikace v organizaci. V první kapitole je uveden přehled cílů práce a použitých metodických postupů pro jejich dosažení. Druhá …moreAbstract:
The diploma thesis entitled "Evaluation of elements of managerial communication" consists of from the theoretical and empirical part. The theoretical part, which is divided into three main chapters, defines the basic concepts that are closely related to the issues of management, communication and communication in the organization. The first chapter provides an overview of the objectives of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development - Šumperk
Theses on a related topic
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Mezinárodní krizová komunikace v organizaci
Karel Hanzelka -
Specifika marketingové komunikace v neziskovém sektoru
Pavlína Fantová -
Komunikace v organizacích působících v oblasti kultury a umění
Lubomír Štecha -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights