Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y – Bc. Jana Hochvaldová
Bc. Jana Hochvaldová
Diplomová práce
Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y
The affect of „Ikea“ effect on generation Y
Anotace:
Hochvaldová, J. Vliv tzv. "Ikea efektu" na spotřebitele generace Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Tato diplomová práce se věnuje působení „Ikea“ efektu na spotřebitele. Pojem „Ikea“ efekt je označován jako skutečnost, kdy lidé přiznávají vyšší hodnotu pro-duktům, na jejichž sestavení se nějakým způsobem podíleli, ve srovnání se stejný-mi produkty, na jejichž kompletaci …víceAbstract:
Hochvaldová, J. The affect of „Ikea“ effect on generation Y. Master thesis. Brno: Mendel University, 2021. This diploma thesis outlines the „Ikea“ effect and the way how it affects consu-mers who belong to the generation Y. The „Ikea“ effect describes that people who cooperate on the assembly of the product, give it higer value automatically. The theoretical part of the thesis describes consumer behavior …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Parfusová -
Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Michaela Hřebíčková -
Iracionalita ve spotřebitelském chování
Markéta HANZLÍKOVÁ -
Uplatnění psychologie v marketingu
Šárka Hejhalová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Nelia Šymon -
Uplatnění psychologie v marketingu
Tereza Tomášková -
Uplatnění psychologie v marketingu
Kristýna Kastenová -
Uplatnění psychologie v marketingu
Hana Skarbinová