Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy – Bc. Michaela Jerhotová
Bc. Michaela Jerhotová
Bachelor's thesis
Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy
Abstract:
V mé bakalářské práci jsem se zaměřila na reklamu a podporu prodeje u truhlářské firmy soukromého podnikatele. Práce se skládá ze dvou hlavních částí, a to části teoreticko-metodické a aplikační. V teoreticko-metodické části jsem se nejprve zabývala tématikou, týkající se základních pojmů marketingu, následně jsem podrobně zpracovala hlavní nástroje komunikačního mixu, a to především reklamu a podporu …moreAbstract:
In my bachelor thesis I focused on advertising and sales promotion a joinery private company. The work consists of two main parts, the first one is theoretical-methodological and the second one practical. In the theoretical-methodological part I dealt with issues concerning basic concepts of marketing, consequently I worked up the main tools of communication mix in detail, particularly advertising …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/q3g17/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Marcela Juraszková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JERHOTOVÁ, Michaela. \textit{Srovnání vlivu reklamy a podpory prodeje na výši obratu u zvolené firmy}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2014. Available from: https://theses.cz/id/kafa59/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková