Bc. Eliška SÝKOROVÁ

Diplomová práce

Analýza a vývoj pojistného trhu v ČR od roku 1990 a působení společnosti ING na českém pojistném trhu

Analysis and development of the Czech insurance industry since 1990 and operating of ING company on the czech insurance market
Anotace:
Domácí pojišťovnictví, které bylo v minulosti reprezentováno jediným, státem vlastněným pojišťovacím ústavem, prošlo v uplynulých letech výraznou změnou. Cílem této diplomové práce je tuto změnu zmapovat a najít odpovědi týkající se budoucího vývoje českého pojistného trhu {--} nyní už nedílné součásti trhu evropského. Jednou z prvních zahraničních pojišťoven, které vstoupily na český trh, byla holandská …více
Abstract:
The domestic insurance industry which in the past was represented by the only one Insurance company, owned by the state, has lately passed a considerable change. The aim of this thesis work was to describe the change and find the answers reffering to a future development of the Czech insurance industry {--} now the part of the EU market. One of the first foreign insurance companies which entered the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1565

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SÝKOROVÁ, Eliška. Analýza a vývoj pojistného trhu v ČR od roku 1990 a působení společnosti ING na českém pojistném trhu. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing