Andrei Nikolaev
Bachelor's thesis
Marketingový plán podniku
The plan of marketing of a company
Abstract:
Předmětem bakalářské práce je návrh marketingového plánu pro společnost XY, s.r.o., na základě výstupů z analýz podniků: makro, mikro prostředí a SWOT analýzy. Ze získaných výsledků následně bude formulována marketingová strategie a rozpočet pro stanovení kontrolních mechanismu navrženého plánu. Bakalářská práce se skládá ze dvou částí: teoretické, ve které se provádí hodnocení metodik pro tvorbu marketingového …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the proposal of marketing plan for company XY, s.r.o, based on outputs from analyzes of companies: macro, micro environment and SWOT analysis. Subsequently, the marketing strategy and budget for the determination of control mechanisms of the proposed plan will be formulated. The bachelor thesis consists of two parts: the theoretical one, in which the evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights