Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace – Bc. Karolína Hlaváčková
Bc. Karolína Hlaváčková
Master's thesis
Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace
The importance of territorial marketing for the sustainable development of the destination
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Význam teritoriálního marketingu na udržitelný rozvoj destina-ce Litomyšl“ je analyzovat využití nástrojů teritoriálního marketingu a navrhnout doporučení pro zlepšení. První část je zaměřena na teoretické pojmy a hlediska různých autorů k pochope-ní problematiky. V druhé části jsou identifikováni hlavní aktéry cestovního ruchu v Litomyšli, strategii a použité marketingové …moreAbstract:
The subject of the diploma thesis "The importance of territorial marketing for the sustainable development of the destination Litomyšl" is to analyze the use of territorial marketing tools and propose recommendations for improvement. The first part is focused on theoretical con-cepts and perspectives of various authors to understand the issue. The second part identifies the main players in tourism …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2022
Identifier:
https://is.muni.cz/th/txadz/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Markéta Novotná, Ph.D.
- Reader: Ing. Lucie Herbočková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLAVÁČKOVÁ, Karolína. \textit{Význam teritoriálního marketingu pro udržitelný rozvoj destinace}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2022. Available from: https://theses.cz/id/kbvz8s/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Regional Development / Tourism
Theses on a related topic
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing vinařského cestovního ruchu v ČR
Jan Milner -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová