Analysis of Marketing Mix Tools in Saint-Gobain Weber Terranova, a.s. – Eva Káplová
Eva Káplová
Bakalářská práce
Analysis of Marketing Mix Tools in Saint-Gobain Weber Terranova, a.s.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Saint-Gobain Weber Terranova, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.Abstract:
The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15220
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Hana Karásková
- Oponent: Robert Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15220
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková