Eva Káplová

Bakalářská práce

Analysis of Marketing Mix Tools in Saint-Gobain Weber Terranova, a.s.

Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Saint-Gobain Weber Terranova, a.s.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Abstract:
The goal of my thesis is to characterize the company, describe and analyze its individual marketing mix tools and a subsequent assesment
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
  • Vedoucí: Hana Karásková
  • Oponent: Robert Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15220