Kateřina Mlsová

Bakalářská práce

E-marketingová komunikace v odvětví potravinářského průmyslu

Anotace:
V dnešní urychlené době a v době, kdy se většina z nás bez internetu neobejde, je dobré využívat k propagaci svých produktů i sociální sítě. Cílem práce je identifikovat praktiky dobré praxe v rámci práce s elektronickými médii prostřednictvím analýzy e-marketingové komunikace podniku zaměřeného na výrobu nealkoholických nápojů a jeho přímých konkurentů. Pro splnění cíle jsou pozorovány a analyzovány …více
Abstract:
In today’s fast-paced world and when most of us can’t do anything without the internet it’s a good thing to use social networks to promote your products. The aim of this work is to identify good practice in working with electronic media through the analysis of e-marketing communication of a company focused on production of soft drinks and its direct competitors. In order to achieve the goal, the social …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2023
  • Vedoucí: doc. PhDr. František Pollák, PhD.
  • Oponent: Ing. Marcela Juraszková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích