Manifestace diskursivních hierarchií ve spotřebě a jejich proměna v kontextu finanční krize – Kristián Šrám
Kristián Šrám
Diplomová práce
Manifestace diskursivních hierarchií ve spotřebě a jejich proměna v kontextu finanční krize
Manifestation of Discursive Hierarchies in Consumption in the Context of Financial Crisis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá otázkou, jakým způsobem spotřebitelé vyjednávají svoji sociální pozici prostřednictvím spotřebních praktik. Teoreticky je práce opřena o sociálně-konstruktivistická východiska a předpokládá, že realita je sociálně konstruovaná a sestává z neustále vyjednávaných významů, což implikuje, že studované fenomény jako spotřeba a sociální pozice jsou studovány v symbolických a kulturních …víceAbstract:
This thesis seeks to analyze how social position is negotiated by particular consumption practices. Thesis is theoretically based upon social-constructivist claims that reality is a social construct that comprises of continuously negotiated meanings. That implies that observed phenomena, such as among others consumption and social position, are seen as constituted by the cultural and symbolic dimensions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/48428
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 2. 2016
- Vedoucí: Zuzana Chytková
- Oponent: Radek Tahal
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/48428
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Qualitative research of attachment relationships in homoparental families
Jiří Ammer -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Culture and Symbolic Boundaries
Rabib Bin Khaled