Rudolf Ešner

Diplomová práce

In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.

Instore marketing and its aplication at Ahold Czech Republic, a. s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá důležitou oblastí marketingu v maloobchodu -- instore marketingem se zaměřením na komerční komunikace, především sales promotions aplikované v síti malobchodních prodejen Albert. V práci jsou charakterizována specifika retail marketingu a nákupní chování českých zákazníků. Hlavní část práce se týká analýzy instore komunikace v prodejnách Albert -- jak vlastní komunikace řetězce …více
Abstract:
This thesis deals with an important part of marketing in retail trade -- instore marketing with a focus on commercial communications and especially sales promotions applied in Albert stores. The thesis characterizes the specifics of marketing in the retail and shopping behavior of Czech customers. The main part concerns the analysis of instore communication in Albert stores -- both its own communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedoucí: Milan Postler
  • Oponent: Martin Eliáš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30974

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management