Rudolf Ešner

Master's thesis

In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.

Instore marketing and its aplication at Ahold Czech Republic, a. s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá důležitou oblastí marketingu v maloobchodu -- instore marketingem se zaměřením na komerční komunikace, především sales promotions aplikované v síti malobchodních prodejen Albert. V práci jsou charakterizována specifika retail marketingu a nákupní chování českých zákazníků. Hlavní část práce se týká analýzy instore komunikace v prodejnách Albert -- jak vlastní komunikace řetězce …more
Abstract:
This thesis deals with an important part of marketing in retail trade -- instore marketing with a focus on commercial communications and especially sales promotions applied in Albert stores. The thesis characterizes the specifics of marketing in the retail and shopping behavior of Czech customers. The main part concerns the analysis of instore communication in Albert stores -- both its own communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2012
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Martin Eliáš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30974