In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s. – Rudolf Ešner
Rudolf Ešner
Master's thesis
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti Ahold Czech Republic, a.s.
Instore marketing and its aplication at Ahold Czech Republic, a. s.
Abstract:
Diplomová práce se zabývá důležitou oblastí marketingu v maloobchodu -- instore marketingem se zaměřením na komerční komunikace, především sales promotions aplikované v síti malobchodních prodejen Albert. V práci jsou charakterizována specifika retail marketingu a nákupní chování českých zákazníků. Hlavní část práce se týká analýzy instore komunikace v prodejnách Albert -- jak vlastní komunikace řetězce …moreAbstract:
This thesis deals with an important part of marketing in retail trade -- instore marketing with a focus on commercial communications and especially sales promotions applied in Albert stores. The thesis characterizes the specifics of marketing in the retail and shopping behavior of Czech customers. The main part concerns the analysis of instore communication in Albert stores -- both its own communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 10. 2010
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30974
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2012
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Martin Eliáš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30974
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Martin Link -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar -
Podpora prodeje přírodních léčiv
Ivana Rožnovská -
Podpora prodeje v Hotelu Dalibor Litomyšl
Alena Džbánková -
Podpora prodeje na internetu se zaměřením na věrnostní programy
Denisa Pešková -
Spotřebitelská soutěž v marketingové podpoře prodeje
Lucie Minksová -
Podpora a zvýšení konkurenceschopnosti podniku pomocí nástrojů komunikačního mixu
Mariia Smirnova