Budování značky prostřednictvím sociálních sítí – Nela Luňáková
Nela Luňáková
Bakalářská práce
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Building a Brand Through Social Media
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tématem Budování značky prostřednictvím sociálních sítí, jejímž hlavním cíle je analýza komunikační strategie značky prostřednictvím soudobých sociálních sítí. Teoretická část se zabývá charakteristikou značky, její identitou a budováním. Jsou zde popsány základy marketingové komunikace na internetu včetně marketingového mixu. Poslední část teoretické části se věnuje definici …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of Building a Brand Through Social Media, whose main goal is to analyze the communication strategy of the brand through contemporary social media. The theoretical part deals with the characteristics of the brand, its identity and building. It describes the basics of marketing communication on the Internet, including the marketing mix. The last part of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/t6b1b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula