Nela Luňáková

Bachelor's thesis

Budování značky prostřednictvím sociálních sítí

Building a Brand Through Social Media
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem Budování značky prostřednictvím sociálních sítí, jejímž hlavním cíle je analýza komunikační strategie značky prostřednictvím soudobých sociálních sítí. Teoretická část se zabývá charakteristikou značky, její identitou a budováním. Jsou zde popsány základy marketingové komunikace na internetu včetně marketingového mixu. Poslední část teoretické části se věnuje definici …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of Building a Brand Through Social Media, whose main goal is to analyze the communication strategy of the brand through contemporary social media. The theoretical part deals with the characteristics of the brand, its identity and building. It describes the basics of marketing communication on the Internet, including the marketing mix. The last part of the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní