Budování značky prostřednictvím sociálních sítí – Nela Luňáková
Nela Luňáková
Bachelor's thesis
Budování značky prostřednictvím sociálních sítí
Building a Brand Through Social Media
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tématem Budování značky prostřednictvím sociálních sítí, jejímž hlavním cíle je analýza komunikační strategie značky prostřednictvím soudobých sociálních sítí. Teoretická část se zabývá charakteristikou značky, její identitou a budováním. Jsou zde popsány základy marketingové komunikace na internetu včetně marketingového mixu. Poslední část teoretické části se věnuje definici …moreAbstract:
The bachelor's thesis deals with the topic of Building a Brand Through Social Media, whose main goal is to analyze the communication strategy of the brand through contemporary social media. The theoretical part deals with the characteristics of the brand, its identity and building. It describes the basics of marketing communication on the Internet, including the marketing mix. The last part of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2023
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/t6b1b/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2023
- Supervisor: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Reader: Ing. Pavel Rosenlacher
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Marketing Communication / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online Marketing in Cosmetics Industry
Alexandra Zrubecká -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing sportovního areálu Freestyle Kolbenka
Alexandr Koula