Zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity modelingové agentury Faiblegroup za využití vybraných ICT nástrojů – Veronika Králíková
Veronika Králíková
Bakalářská práce
Zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity modelingové agentury Faiblegroup za využití vybraných ICT nástrojů
Increasing the competitiveness of modeling agency Faiblegroup using selected ICT tools
Anotace:
KRÁLÍKOVÁ, V. Zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity modelingové agentury Faible Group za využití vybraných ICT nástrojů. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Tato bakalářská práce pojednává o využití ICT nástrojů ke zlepšení konkurenceschopnosti a efektivity modelingové agentury Faible Group. Literární rešerše je věnována vysvětlení pojmů internetový marketing a jeho nástrojům …víceAbstract:
KRALIKOVA, V. Increasing the competitiveness of modeling agency Faible Group using selected ICT tools. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2015. This bachelor thesis discusses the usage of ICT tools to improve the competitive-ness and efficiency of the modeling agency Faible Group. Literature search is devoted to explain the concepts of internet marketing tools. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stratos Zerdaloglu
- Oponent: Petr Novák, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRÁLÍKOVÁ, Veronika. \textit{Zvýšení konkurenceschopnosti a efektivity modelingové agentury Faiblegroup za využití vybraných ICT nástrojů}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/kew3tm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Internetový marketing jako způsob zvýšení konkurenceschopnosti mezinárodní společnosti na trhu ekologických služeb
Denys Vlasenko -
Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku
Lenka Petráčková -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Internetový marketing a jeho trendy
Oles Vasylyev -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Využití Google Analytics pro marketing firmy
Iuliia Kuzmina -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Optimalizace webových stránek a internetový marketing
Vojtěch Milerský
Název
Vložil
Vloženo
Práva