Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT – Bc. Klára Hušková
Bc. Klára Hušková
Master's thesis
Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT
Potential risks of realization of the vision in the marketing management of OK POINT business unit
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou potenciálního rizika vize v marketingovém řízení ve vybrané společnosti OK POINT. V rámci teoretické části jsou vymezeny a představeny pojmy týkající se potenciálního rizika, marketingových nástrojů, vize, marketingového mixu a marketingového řízení a strategie. V rámci praktické části je představena společnost OK POINT, její historie, vývoj, předmět podnikání …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of potential risk of a vision in marketing management in selected company Ok Point. The theoretical part defines and introduces concepts related to potential risk, marketing tools, vision, marketing mix and marketing management and strategy. In the practical part, Ok Point is presented, its history, development, subject of business etc. Then it will analyze the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/xpsqe/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Endre Tóth, DrSc.
- Reader: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HUŠKOVÁ, Klára. \textit{Potenciální rizika realizace vize v marketingovém řízení obchodní jednotky OK POINT}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2019. Available from: https://theses.cz/id/kf2tka/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Analýza marketingové strategie konkrétního podniku
Graclík Graclík -
Implementace marketingové strategie pod vlivem COVID-19
Rapáč Rapáč -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Návrh marketingové strategie
Lucie Žaludková -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec