Efektivní vyučovací metody na tvorbu a procvičování slovní zásoby – Barbora RAŠKOVÁ
Barbora RAŠKOVÁ
Diplomová práce
Efektivní vyučovací metody na tvorbu a procvičování slovní zásoby
Effective Teaching Methods for Creating and Practicing Vocabulary
Anotace:
Tato diplomová práce řeší efektivitu výukových metod k nauce a procvičování slovní zásoby u žáků v hodinách Anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Hlavním cílem bylo prozkoumat, jaké mnou vybrané metody jsou pro žáky 1. třídy (young learners) atraktivní, a které nikoliv. Vedlejšími cíli bylo zjistit pohled žáků 1. třídy na anglický jazyk a také, jakým způsobem učí pedagogové anglického jazyka …víceAbstract:
This thesis is about the effectiveness of teaching methods for the acquisition and practice of vocabulary in English language classes of young learners in primary schools. The main aim was to investigate which methods I chose were attractive to pupils and which were not. The secondary aim was to find out the primary school pupils' perspectives on the English language and also how English language teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAŠKOVÁ, Barbora. Efektivní vyučovací metody na tvorbu a procvičování slovní zásoby. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Efektivní vyučovací metody slovní zásoby anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Pavlína Tejnecká -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Aktivizační metody ve výchově ke zdraví s akcentem na prevenci chronických neinfekčních nemocí
Veronika SEHNALOVÁ -
Metody vhodné pro prezenční i distanční výuku v předmětech Výchovy k občanství a Základů společenských věd na víceletých gymnáziích
Věra Landfeldová -
Užití metody CLIL pro zpracování vybraných témat z fyziologie člověka na 2. stupni základní školy
Denisa NOVOTNÁ -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Analýza obsahu vybraných vzdělávacích webových stránek se zaměřením na učivo předmětu český jazyk pro základní školy
Veronika IBRAHIMOVÁ