Efektivní vyučovací metody na tvorbu a procvičování slovní zásoby – Barbora RAŠKOVÁ
Barbora RAŠKOVÁ
Master's thesis
Efektivní vyučovací metody na tvorbu a procvičování slovní zásoby
Effective Teaching Methods for Creating and Practicing Vocabulary
Abstract:
Tato diplomová práce řeší efektivitu výukových metod k nauce a procvičování slovní zásoby u žáků v hodinách Anglického jazyka na 1. stupni základních škol. Hlavním cílem bylo prozkoumat, jaké mnou vybrané metody jsou pro žáky 1. třídy (young learners) atraktivní, a které nikoliv. Vedlejšími cíli bylo zjistit pohled žáků 1. třídy na anglický jazyk a také, jakým způsobem učí pedagogové anglického jazyka …moreAbstract:
This thesis is about the effectiveness of teaching methods for the acquisition and practice of vocabulary in English language classes of young learners in primary schools. The main aim was to investigate which methods I chose were attractive to pupils and which were not. The secondary aim was to find out the primary school pupils' perspectives on the English language and also how English language teachers …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RAŠKOVÁ, Barbora. Efektivní vyučovací metody na tvorbu a procvičování slovní zásoby. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Efektivní vyučovací metody slovní zásoby anglického jazyka na druhém stupni základní školy
Pavlína Tejnecká -
Aktivizující metody ve výuce anglického jazyka
Markéta Sedláková -
Aktivizační metody ve výchově ke zdraví s akcentem na prevenci chronických neinfekčních nemocí
Veronika SEHNALOVÁ -
Metody vhodné pro prezenční i distanční výuku v předmětech Výchovy k občanství a Základů společenských věd na víceletých gymnáziích
Věra Landfeldová -
Užití metody CLIL pro zpracování vybraných témat z fyziologie člověka na 2. stupni základní školy
Denisa NOVOTNÁ -
Jazykové vzdělávání pedagogických pracovníků v rámci DVPP se zaměřením na anglický jazyk v základní škole s rozšířenou výukou jazyků
Michal Mareš -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Analýza obsahu vybraných vzdělávacích webových stránek se zaměřením na učivo předmětu český jazyk pro základní školy
Veronika IBRAHIMOVÁ