Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky – Ing. Libuše Drešlová
Ing. Libuše Drešlová
Bakalářská práce
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Ethics and Advertisement - Case of Drug Advertisement
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou etiky reklamy na léčivé přípravky a rovněž etikou reklamy na doplňky stravy. Reklama nás provází na každém kroku a je nepochybně „nejhlasitější“ složkou marketingové komunikace. Etika hraje v životě lidí významnou úlohu, hledání toho, co je dobré a správné, je podnětem k rozvoji etiky v moderní společnosti. Pokusila jsem se zaměřit na samoregulaci reklamy vyjádřenou …víceAbstract:
This thesis deals with ethics of advertising of drugs and food supplements. Advertising has become a part of our everyday life and is one of the most visible components of marketing communication. Ethics has an important role in people’s lives, search for good and correct is impetus to modern society ethics development. I tried to focus on advertising self-regulation that is expressed in codes of ethics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gb1bq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: JUDr. Petr Majerik
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Exploring the corporate codes of ethics of technological companies in India and comparison with the Indian legal framework
Lester Aranha -
Code of Ethics v CSR reportingu organizace
Nikol Kurtulíková -
Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy
Kateřina Pažoutová -
Chování spotřebitele na trhu s doplňky stravy
Zuzana Vostalová -
Právní a etické otázky regulace reklamy (se zaměřením na doplňky stravy)
Soňa Jweidová -
ETICKÝ KODEX: IDEÁL - REALITA
Jana Musilová -
Etika a reklama
Gabriela Budilová -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová