Možnosti diagnostických postupů narušeného vývoje řeči v logopedické praxi – Mgr. Bc. Dušan Lacko
Mgr. Bc. Dušan Lacko
Diplomová práce
Možnosti diagnostických postupů narušeného vývoje řeči v logopedické praxi
Possibilities of diagnostic procedures for specific language impairment in logopedic practice
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na diagnostiku narušeného vývoje řeči u předškolních dětí. Teoretická část pojednává o komunikaci, narušené komunikační schopnosti, vývoji dítěte a ontogenetickém vývoji řeči a jazyka všech rovinách. Dále se koncentruje na klasifikaci, etiologii, symptomy, diagnostiku a terapii specificky narušeného vývoje řeči. Praktická část se zaměřuje na výzkum, jehož cílem bylo porovnat …víceAbstract:
Diploma thesis deals with the diagnosis of specific language impairment in preschool children. Theoretical part concerns communication, disrupted communication ability, child development and ontogenetic defelopment of speech and language in all levels. Also it concentrates on classification, etiology, symptoms, diagnosis and therapy of specific language impairment. Practical part is focused on research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h64km/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2013
- Vedoucí: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikační kompetence u dětí se specificky narušeným vývojem řeči
Martina Kaderková -
Integrace dětí se specificky narušeným vývojem řeči z pohledu logopeda speciálně pedagogického centra
Michaela Mlynárová -
Diagnostika komunikačních kompetencí žáků se specificky narušeným vývojem řeči na prvním stupni základní školy
Marína Štibrányiová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu ruské logopedické praxe
Radka Tumová -
Specificky narušený vývoj řeči z pohledu klinického logopeda
Barbora Valchářová -
Realizace logopedické intervence u dětí s opožděným a specificky narušeným vývojem řeči v mateřské škole
Vanda Špičková -
Využití psychomotoriky v rámci podpory vývoje žáka se specificky narušeným vývojem řeči
Marie Misařová -
Žák se specificky narušeným vývojem řeči a specifickými poruchami učení
Barbora Aujezdská