Mgr. Hekera Hekera

Master's thesis

Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.

Cultural and social marketing environment of the selected country.
Abstract:
Tématem diplomové práce je analýzy mezinárodního marketingového prostředí Polské republiky. Cíl diplomové práce spočívá ve vyhodnocení kulturního sociálního marketingového prostředí Polské republiky za účelem možného vstupu na trh uvedené země. Primární empirická data jsou nasbírána kvantitativní formou prostřednictvím tří dotazníkových šetření. Sekundární empirická data jsou získána z veřejně dostupných …more
Abstract:
The topic of the diploma thesis is the analysis of the international marketing environment of the Republic of Poland. The aim of the diploma thesis is to evaluate the cultural and social marketing environment of the Republic of Poland in order to enter the market of that country. Primary empirical data are collected in quantitative form through three questionnaire surveys. Secondary empirical data …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2022
  • Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné