Vliv autorské hry na rozvoj komunikačních schopností u žákyně s ADHD – Bc. Lucie Šiborová
Bc. Lucie Šiborová
Bakalářská práce
Vliv autorské hry na rozvoj komunikačních schopností u žákyně s ADHD
The influence of author's game to development of communicative skills in student with ADHD
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá sledováním vlivu autorské hry, logopedického člověče nezlob se Logísek, na rozvoj komunikačních schopností u žákyně 3. ročníku základní školy, které bylo diagnostikováno ADHD. V první kapitole jsou zpracovány teoretické poznatky z oblasti komunikace, komunikační schopnosti, ontogeneze řeči a jazykových rovin. Tyto poznatky jsou v druhé kapitole dány do souvislosti s poruchou …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the observing of the influence of the author's game, the logopedic game Logísek based on rules of Člověče nezlob se, to development of communicative skills in a student of the third grade of elementary school with ADHD. The first chapter is compiled with theoretical knowledge of communication, communication skills, speech ontogenesis and language levels. In the second …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bmm4m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Mgr. et Mgr. Bc. Ivana Márová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv spánkových epileptiformních výbojů v EEG na výskyt jádrových příznaků ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder) u dětí s benigní epilepsií s centrotemporálními hroty
Pavlína Danhofer -
Ergoterapie u dětí školního věku s diagnózou ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder)
Anna RYCHTAŘÍKOVÁ -
Teaching English to children with Attention Deficit Hyperactivity Disorders with focus on Helen Doron Early English method.
Zuzana TYMLOVÁ -
Teaching vocabulary to young learners of English as a second language with regard to dyslexia and attention deficit disorder characteristics
Pavla Břeňová -
Communication Skills of Employees in the Hotel Industry
Rebeka Kelčíková -
Postoj pedagogů k aktivitám pro rozvoj komunikačních dovedností dětí předškolního a mladšího školního věku uvedených v publikaci Helping Children to Improve their Communication Skills,Therapeutic Activities for Teachers, Parents and Therapists
Barbora Škubalová -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ