Bc. Jindřich Tomačka

Bakalářská práce

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku

Implementation of customer relationship management methodology in a company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zvýšení účinnosti řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) ve zkoumaném subjektu. Je proveden sběr dat z jednání obchodních zástupců zkoumaného subjektu s koncovými zákazníky typu potenciální, stávající a ztracený zákazník. Jsou identifikovány nedostatky v oblasti přípravy nabídky a jednání se zákazníky. Hlavním nedostatkem je nedostatečné zaměření na potřeby, požadavky a očekávání …více
Abstract:
The bachelor's thesis deals with increasing the efficiency of customer relationship management (CRM) in the researched subject. Data are collected from the meetings of the sales representatives of the researched subject with customers (potential, existing and lost customer's type). Shortcomings in the area of offer preparation and negotiations with customers are identified. The main shortcoming is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní