Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku – Bc. Jindřich Tomačka
Bc. Jindřich Tomačka
Bakalářská práce
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Implementation of customer relationship management methodology in a company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá zvýšení účinnosti řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) ve zkoumaném subjektu. Je proveden sběr dat z jednání obchodních zástupců zkoumaného subjektu s koncovými zákazníky typu potenciální, stávající a ztracený zákazník. Jsou identifikovány nedostatky v oblasti přípravy nabídky a jednání se zákazníky. Hlavním nedostatkem je nedostatečné zaměření na potřeby, požadavky a očekávání …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with increasing the efficiency of customer relationship management (CRM) in the researched subject. Data are collected from the meetings of the sales representatives of the researched subject with customers (potential, existing and lost customer's type). Shortcomings in the area of offer preparation and negotiations with customers are identified. The main shortcoming is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/x8zqv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane