Bc. Jindřich Tomačka

Bachelor's thesis

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku

Implementation of customer relationship management methodology in a company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá zvýšení účinnosti řízení vztahů se zákazníky (ŘVZ) ve zkoumaném subjektu. Je proveden sběr dat z jednání obchodních zástupců zkoumaného subjektu s koncovými zákazníky typu potenciální, stávající a ztracený zákazník. Jsou identifikovány nedostatky v oblasti přípravy nabídky a jednání se zákazníky. Hlavním nedostatkem je nedostatečné zaměření na potřeby, požadavky a očekávání …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with increasing the efficiency of customer relationship management (CRM) in the researched subject. Data are collected from the meetings of the sales representatives of the researched subject with customers (potential, existing and lost customer's type). Shortcomings in the area of offer preparation and negotiations with customers are identified. The main shortcoming is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 18. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní